lördag 18 juni 2011

Sötaste teservisen från Barnkällar’n

Servis lime

Igår fick vi post, rolig post som man blir glad av! Det var Jeanette på Barnkällar’n som skickat ett presentkort till oss! Tack snälla!

Jag har redan varit inne och rotat runt i butiken och är ganska säker på vad som ska klickas hem. Vi har ju ett litet fikamonster och han måste ju faktiskt ha en egen teservis! Och hos Barnkällar’n finns det flera att välja på, men jag fastnade mest för en limegrön från Jabadabado i 15 delar. Så söt och färgglad! Eller hur?

 

Kanske har du hittat något hos Barnkällar’n som du gillar? Då tycker jag att du ska vara med och tävla om ett presentkort på 200:- att handla för i butiken!

1 kommentarer:

Life Of An Angel sa...

Superfina :) Har själv tittat på dem många gånger. Är ju som du vet precis som du ett fan av limegrönt (och turkost ;))

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam