fredag 24 juni 2011

Midsommarhelgen är här!

6 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Glad midsommar till er med :)

Ja, jag fattade också det som att det var fan först. Tur att jag skrev om det så att det kom fram att det inte var så, nu behöver jag inte vara besviken på butiken längre :)

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: tack och detsamma! :)

alexandra mamma till tove sa...

glad midsommar på dig med.
Hoppas myggen håller sig borta hos er med och att ni får njuta av lite god mat.. :)

Life Of An Angel sa...

Trevlig midsommar!! Hoppas ni får en underbar dag!

Cissi sa...

Trevlig midsommar! Hoppas ni får en jättebra dag!

En pojkmammas vardag sa...

Glad midsommar till er med vännen <3
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam