torsdag 2 juni 2011

Nellie’s tavla

IMG_7656Personlig och söt tavla från Barntavlor.se!

När vi var i Broakulla idag passade vi på att besöka min gamla arbetskamrat och granne Anna och hennes familj. Jisses, vilka tokigheter vi hittade på förr! Vi skulle nog kunna sitta ett helt dygn och bara prata galna minnen! Men nu har vi båda familjer och i januari fick hon sitt andra barn, lilla Nellie. Och jag tyckte det vore på sin plats att lilla prinsessan fick en minnesvärd och personlig present, om än några månader för sent. Det blev en inramad tavla från Barntavlor.se med Nellies namn, födelsedatum, vikt, längd och egenskaper. Anna och Chrille blev såklart jätteglada för presenten!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam