måndag 20 juni 2011

Måndagslistan

Det var verkligen längesen jag skrev en peppande måndagslista nu – det är på tiden att jag tar tag i det igen! Läs gärna fler glada måndagslistor inne hos Jennyn!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har flera toppentävlingar igång med många vinnare – delta gärna!
  • Vi fick trevliga besök förra veckan; Eve med familj och Anna med familj.
  • Liam har äntligen fått inviga sin nya bassäng som blev riktigt poppis.
  • Vi har haft utvecklingssamtal på dagis, Liam fick fina komplimanger!
  • Vi besökte min lillebror på Öland i fredags. Vi kommer snart och hälsar på igen!
  • Vädret verkar gå åt rätt håll (snällasnällasnälla) efter flera dagar med gråmulet.
  • Snart är det midsommar!

3 kommentarer:

Veronica - mamma till Theo och Tim sa...

Så fin lista =) <3

Anonym sa...

VIlken fin lista!

Andrea sa...

Härlig måndagslista - och lyckliga du som har Shopaholicböckerna framför dig! De är.. underbara! Härligt att höra att Weisbergers senaste är så bra, jag beställde den precis. Jag ska börja med Keyes näst senaste nu också, efter den sista jag läste har jag nog lite för höga förväntningar kanske.

Har läst någon deckare av Rudberg och där höll jag på att krevera av det dåliga språket, fast chiclittböckerna kanske är bättre?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam