lördag 11 juni 2011

Att få tiden att gå…

IMG_8109Liam provsitter ALLA barstolar på Porthouse!

Lördagar ska väl inte vara dryga heller? Men det har det varit idag, trots att Liam och jag tog en lång härlig sovmorgon. Efter frulle satte jag igång med att plocka, dammsuga och skura. Det var mycket välbehövligt men tycker nog att städningen gick en aning fort. Vad skulle man nu hitta på? Grått väder och ingen vidare värme. Mamma hade lika tråkigt hon så vi tog en promenad till Kosta Outlet och kikade runt, en tur till lekparken och därefter en kik i hyttan. Tyckte att de glasblåsande pojkarna kunde få lite kvinnfolk på besök! Och nog uppskattades det, speciellt av Pelle som började strippa!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam