fredag 10 juni 2011

Fredagsmys

IMG_8095“Gass” och “Bass” – det är grejer det!

Eftersom det är andra dagen med dåligt väder och regn så har vi hållit oss inne ikväll. Till middag blev det tacos, annars kör vi ju stenhårt på grillat om helgerna. Får väl spara oss till nästa helg, förhoppningsvis kommer vädret att bli bättre under veckan! Eller det får man i alla fall hoppas, vi ska ju till (soliga!) Öland på fredag och päsa i Böda Sand samt hälsa på lillebror i Löttorp. Och hinner det bli fint väder tills dess så lovar jag att aldrig någonsin mer klaga på att det är för varmt, för soligt, för hett, för kvavt, för jävligt. Promise, promise.

Pappa Simon är i skrivande stund i Broakulla och kikar på fotboll. Liam och jag har lite myspys med Toy Story 2 och isglass. Fisungen får vara uppe lite längre ikväll så vi kan ta härlig sovmorgon imorgon, ska bli attans härligt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam