onsdag 1 juli 2009

» grannfejd?

Usch, vad pinsamt.
Satt och zappade lite vid tv:n och fastnade framför 27 Dresses på Canal+. Sen ringde Lisa så jag gick ut för att prata och samtidigt ta ett puff. Efter samtalet stannade jag till en sväng vid datorn för att kolla mailen innan det var dags att slänga sig i soffan och fortsätta kika på filmen. Vad jag inte tänkte på var att klockan blivit midnatt och filmen var slut. På väg mot vardagsrummet möter jag fönsternas spegelbild av värsta hårdporr-rullen, kutar in, slår av TV:n i panik och dör av skam. Herregud, det är väl inget fel på lite porr men vafan ska grannarna tro? Att jag sitter hemma och har lite rajtantajtan på egen hand när Simon är på jobbet? Från deras fönster kan man läsa undertexterna klart och tydligt på vår 42-tummare!

My God. Kill me, kill me now.

5 kommentarer:

Simon sa...

Jasså det är det du gör när en annan går å sliter på jobbet.

Puss

Nadine sa...

hahahahahahaha

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Hahahaha..sånt där har jag också varit med om x) haha..
Pinsamt värre x)

KRaam
H

okana sa...

Hej.
Jättefin blogg :)
Följa varandra via bloglovin?
Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.
I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)
Kramar

Okana - världens lyckligaste blivande mamma sa...

Sv: joo jag följer dig ju :s konstigt att du fick samma kommentar idag som igår :s (jag skickade ingen idag)
kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam