torsdag 23 juli 2009

» brio happy till salu!

Nu är vi tillbaka från BVC-besöket. Vi träffade Anna, Chrille och Alvin också som hade tiden innan oss.
Vaccinering gick faktiskt ganska bra, tur att Simon följde med den här gången också. Andra sprutan gjorde lite ont och han behövde tröstas, min lille gullebulle. Fick en ny tid den 27 augusti, läkarundersökning vid sex månaders ålder.
Vår lille fis ligger och sover nu. Han har varit lite grinig nu efteråt så vi får se om Alvedon och mycket sömn hjälper.

VI har lagt ut vår barnvagn på Blocket idag också. Liam behöver en sittvagn snart så vi tänkte att då kan vi lika gärna sälja liggvagnen och köpa en sittvagn för pengarna. Sen Liam kom har man inte direkt hela röven full med pengar och då får man kompromissa istället. Älskar vår barnvagn, tycker den är så snygg! Men vi ska ju vänta med att skaffa ett syskon så vi får helt enkelt köpa en ny när den dagen kommer.

IMG_0498IMG_0500IMG_0495

Någon som har tips på en bra sittvagn?

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam