lördag 18 juli 2009

» fångst of the day

Varit och hälsat på Liams farmor och hennes syskon i Götorp och då passade vi även på att hålla lite utkik efter sommarens kantareller. Jomenvisst, vi hittade lite faktiskt men får fortsätta en annan dag då det inte ösregnar och åskar!
Här har ni bildbevis:

IMG_3702IMG_3700IMG_3701

Nu kommer snart Simon tillbaka från Emmaboda med två nybakade pizzor - från Viktoria såklart. Inget trevligt ställe att äta på men fasen vilka pizzor grabbarna kan slänga ihop! Jag ska ha en Robban Special, min favvis. Den är fylld med ost, skinka, kebabkött, pommes, sallad och byns godaste kebabsås! Mm, hoppas han kommer snart…

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam