söndag 26 juli 2009

» pizza

Nu har ännu en semestervecka passerat förbi med stormsteg. Simon har två veckor kvar och jag hoppas tiden kommer att gå riiiktiiigt lååångsaaamt.

Idag har det inte hänt så mycket. Mamma var på besök sen kom även mormor, Arne, hans brorsdotter och hennes två tjejkompisar på snabbvisit. Nu ikväll har det varit ganska slappt. Har i och för sig städat i källaren och tvättat men det är ju inga hjältedåd precis.
Simon kommer snart med två pizzor från Pizzeria Viktoria, Emmabodas godaste! Varken gubben eller jag orkar laga mat idag nämligen.
När man talar om trollen… Nu kommer käket!

2 kommentarer:

♥ C H E R R Y C H E E K ♥ sa...

Svar: Hej och tack! :)
Det är jag själv som gjort designen. Utgick från en av bloggers malar och skrev om den i wordpad, hehe.

Ha det så fint!

Jeanette S sa...

Det är lustigt att man aldrig orkar laga mat när man är ledig (om man inte ska ha gäster) borde vara tvärtom.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam