måndag 27 juli 2009

» fika hos familjen patron-neikter

Idag har vi varit på utflykt i Kosta. Fikat hos Eve, André och Nemo i deras nya hus. Firade lille Nemo med eftersom han fyllde 1 år i onsdags! Vi hade köpt en t-shirt med tiger-motiv och ett par jeansshorts på Lindex till honom. Ingen kul present direkt men det är för att både Simon och jag inte har någon fantasi överhuvudtaget. Men kläder är ju alltid bra att ha!
Här kommer lite bilder också:

IMG_3849IMG_3852IMG_3854IMG_3858IMG_3859IMG_3862IMG_3865IMG_3870IMG_3874IMG_3879IMG_3887IMG_3893IMG_3896IMG_3898IMG_3904

Efter besöket tänkte vi köra hemåt igen men då ringde mamma så vi åkte dit en sväng. Hon bjöd på middag också och det tackar man ju inte nej till!

Nu ska jag och Simon sätta oss med tävlingsbidragen och lotta fram en vinnare av ett presentkort på 200:- hos Barntrygghet. Håll tummar och tår, vinnaren kommer snart att presenteras!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam