tisdag 14 juli 2009

» häva

Har precis fått Liam att somna in och Simon ligger även han och trynar i sängen. Han var uppe med Liam tidigt idag medans jag fick sova ut så det är bäst att låta honom vila lite.

Idag händer det nog inte så mycket. Ska ut och städa ur uteförrådet på skit hade jag tänkt. Passa på när det är uppehåll. Har tusenmiljoner prylar där inne som behöver rensas ut – spara, slänga, ge bort.
Det bästa med att flytta är att man tar sig tid att häva allt man inte behöver. Marklägenheten vi ska flytta till har ju inte lika mycket förråd och förvaring som här i huset så nu gäller det att kasta all skit som man aldrig använder. Åh, älskar att kasta! Man känner sig så lättad efteråt och så får man mer space. Gutt.

Nähe, om man skulle sätta igång istället för att sitta här och blarra.

1 kommentarer:

Rebecka sa...

det händer inte så mycket5 här idag heller. vad gör du nu då? :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam