söndag 19 juli 2009

» grå söndag

Riktigt dålig uppdatering idag, om jag får säga det själv. Det är nog det tråkiga och trista vädret som fått mig att bli helt förslappad. För ärligt talat så har jag inte gjort ett skit idag. Lagat middag och sen bara gått omkring som ett fån.

Klockan ett kom Therese(?) och hennes föräldrar för att titta på Neoh som dom ringde om igår. Men dom hade ändrat sig och ville istället ha Vilda. Så nu är hon tingad. Two down, two more to go. Härligt!
Vi har ju haft lite problem med det här när kattungarna är leveransklara eftersom vi inte har en aning om när dom föddes. Men Birgitta, vår kontaktperson på KKS, räknade idag ut deras ålder genom att titta på deras utveckling. Så nu är dom alltså nio veckor gamla och leveransklara den 10 augusti. Perfekt då vi ska flytta i slutet av månaden. Var lite småskraj att det skulle krocka och vi skulle behöva ta med oss dom till Kosta. Men icke, fasen vad bra. Man vill ju att dom ska känna sig trygga och det vore onödigt om dom blev uppslitna från ännu ett hem.

1 kommentarer:

Terese sa...

Vilken fin blogg du har!
Kolla gärna in min oxå.
Ha en bra dag!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam