torsdag 9 juli 2009

» semester

Inatt är det de sista timmarna Simon jobbar innan semestern. Så härligt att få ha honom hemma i en hel månad. Får se om S och jag kanske kan komma iväg lite ensamma också och att Liams mormor kan vara barnvakt ett par dagar. Men vart vi ska har jag ingen aning om. Kanske åka över till Öland eller Danmark. Har ni några förslag eller tips?
Får hoppas att vädret skärper till sig en aning nu på semestern så man kan vara ute och dona lite. Grilla och slappa ute på verandan, gutt!

Imorgon är det fredag och då ska vi ha lite myspys här hemma. S har ju jobbat några fredagskvällar i rad nu och det känns skönt att få honom ifred imorgon. Vi ska grilla (håll tummarna för uppehåll), hyra film och bara ta det lugnt. Längtar!

Klockan är nu natta och jag ska ta och skutta i säng och läsa lite i min bok. Kommer nog sova riktigt gott när jag vet att jag får ha S hemma framöver. Fan, vad härligt.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam