onsdag 8 juli 2009

» naneli naneli

Har precis kikat på National Treasure som gick på tv4+ ikväll. Har sett den tusen gånger men älskar den ändå. Nicolas Cage är grym och där med basta!

9789173135672

Min gullebulle ligger och nanar sedan 6 timmar tillbaka och har ännu inte vaknat (peppa, peppa…)
Tänkte ta och hoppa i säng nu faktiskt. Man blir lite dåsig av alla tidiga(!) mornar. Varför kan inte Liam vara lika morgontrött som sin mamma? Busunge till att vara pigg.

Ska krypa ner med boken, “En förtjusande man” av Marian Keyes, som jag fick av honom på Mors Dag. Älskar hennes böcker och hoppas att den här är lika bra som alla de andra. Men det återstår att se.

Nu du bingen, nu kommer jag…
Natti natti allihopa!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Jag älskar också Marian Keyes. Den där är den enda av hennes böcker jag inte har eller har läst.
Hoppas det är fin läsning.

Kram

Blogg by Maliin Stoor sa...

Jag har två döttrar som båda två varit morgon pigga.. nu snackar vi 04.00 JIPPIE!!

Not!!

Den största tjejen som är 5 har kommit ur det så nu har vi den lilla på 2 som vi hoppas snart tar sig ur denna idiot grej,,,

zzzzzzzzzzzzzzzzz

Man blir helt död och acsocial


Maliin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam