söndag 5 juli 2009

» bakis

Jodå, det var riktigt kul igår och jag var inte så farligt bakis idag heller. Har räknat lite smått på hur mycket jag hinkade i mig igår och det blev nog lite kan jag säga. 10 Carlsberg, 4 Bacardi Breezer (ananas) och 4 Cider. På ett ungefär. Jag är förvånad att jag inte däckade i ett dike eller något, har ju ändå inte druckit alkohol på 14 månader. Anna var nog också ganska förvånad då hon trodde att jag endast skulle dricka två öl och sen gå hem igen.
Nej, jag hade jättekul och är sugen på en omgång till snart framöver.

CIMG3574CIMG3567CIMG3572

Klockan 12:30 idag när jag precis blivit väckt av telefonen och stod halvnaken i köket med fyllerufs var det några tokingar (som antagligen ville få mig död genom hjärtattack) som knackade på köksfönstret. Det var inga mindre än mamma och Adde. Sen kom även Lisafisa, Malin, Ante och alla (fyra?) barnen. Malin gosade med Liam, Ante med Simons mc och barnen med kattungarna. 
Malin och jag jobbade ihop en kort tid på AMB i höstas(?) och har inte setts sen jag slutade. Lisa och hon har däremot hållit kontakten och det är ju jättekul. Gillar Malin, hon är så sprallig och så gör hon sig inte till heller. Hon har tjatat om att få träffa Liam sen han kom i februari så det var på tiden nu.
Efter att dom åkt hem så körde Simon, jag, Liam, mamma och Adde till Eriksmåla. Vi åt en jättegod middag (125 spänn/person) i restaurangen på kullen. Mycket gott får jag lov att säga. Skönt att slippa laga middag också.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Mamma och Adde åkte hem för en stund sen, alla mina tre pojkar nanar och jag ska nu fortsätta surfa lite innan jag ska slänga mig i soffan.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam