torsdag 7 juli 2011

Växjö

Efter presentletande till Liams farfar fick sambon med oss till McDonald’s. Ja, jag vet. Usch och fy. Men de där glasen man får är ju lite tuffa så vafan. Vi satt ute och åt och efteråt tjatade Liam om glass till efterrätt. Medans sambon gick in för att köpa gick vi till rutschkanan så Liam skulle få springa av sig lite. Tror ni han brydde sig om glassen sen? Jag har aldrig sett honom så röd i ansiktet och svettig, han klättrade, åkte, sprang runt, klättrade, åkte, sprang runt. Konstant i en halvtimme. Gissa vem som kommer sova gott i natt?

IMG_9514IMG_9516IMG_9522IMG_9520

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam