onsdag 6 juli 2011

Sommarrea, sommarrea, sommarrea!

Just nu är det massor av barnkläder som reas ut. Perfekt att fynda härliga sommarkläder till våra småttingar!
Här nedan hittar du ett litet urval av pågående sommarreor i några utav mina samarbetspartners butiker!

Sommarrea hos Babylooba med upp till 70% rabatt!
Fraktfritt vid köp över 599 kr!

Sommarrea hos Babyshop med 30-70% rabatt!
Fraktfritt vid köp över 699 kr!

15% rabatt på hela sortimentet hos Barnkällar’n!
Skapa inloggningsuppgifter och ange “agnes” för att ta del av erbjudandet.
Fraktfritt vid köp över 500 kr!


50% på (nästan) alla barnkläder hos BellaBo!
Ange “sommarrea11” i kassan.

Sommarrea hos Cutiepie.se med upp till 50% rabatt!  
Du får även 15% rabatt när du anger koden “agnes”
men den gäller endast på ordinarie priser.
Fraktfritt under hela juli!

Sommarrea hos Fina Frön med 30-70% rabatt!
Fraktfritt vid köp över 300 kr!

Sommarrea hos Jollyroom med upp till 70% rabatt!
Fraktfritt vid köp över 1000 kr!

50% på hela sortimentet hos MyKidoo!
Ange kod “Sommar 2011” i kassan.
Fraktfritt vid köp över 500 kr!

Sommarrea hos Preceli med 30-60% rabatt!
Fraktfritt vid köp över 600 kr!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam