måndag 18 juli 2011

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva en peppande måndagslista precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har 2 toppentävlingar igång – du deltar väl?
  • Jag har varit duktig och tagit tag i vindrensning och städning. 
  • Liam är inne på sin andra vecka med sommarlov. One down – five more to go!
  • Blåbärsplockning = blåbärspaj med vaniljsås. Knappast sista gången för i år!
  • Sambon har hittat årets första sommarkantareller.
  • Fyra dagar kvar, sen får sambon sin välförtjänta semester!
  • På fredag blir det en helkväll i Kalmar!
  • Om två veckor, den 1 augusti, blir det en vecka i sommarstugan.
  • Mina pojkar är de finaste som finns! ♥

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam