söndag 17 juli 2011

Jag diggar I Dig Denim

Enda sedan I dig denim kom ut med sin första kollektion har jag suktat efter ett par jeans till Liam. Dom är ju så snygga, liksom råa på något sätt. Men jag har alltid tyckt att de varit lite för dyra. Han kommer ju växa ur dom förr eller senare.

Men nu när Sagolikt by Anna har sommarrea med 30-70% på utvalda produkter så skulle man ju kanske passa på att klicka hem ett par snygga Denver till Liam. Jag och mina läsare har ju även ytterligare 10% på rean (ange “agnes” i kassan) så ska jag eller ska jag inte?

Frågan är väl egentligen; hur ska jag lyckas klicka hem ett par jeans utan att sambon upptäcker det? Det här tåls att tänka på, med andra ord.

3 kommentarer:

Carolina sa...

Oliver har de jeansen, ursnygga är dem! :-) kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Hahaha! Känner igen mig lite med den där funderingen, -hur ska man klicka hem det utan att sambon märker det ;)

Klickade häromnatten hem varor på textilonnet för över 900kr!
Några dagar innan det ett par hundralappar från sovtex.se Han har inte sagt nått än ;)

kram

Agnes sa...

Carolina
Men nääää, så får du inte säga. Nu vill jag ju ha dom ännu mer! ;)

✫Familjen Bus✫
Åååh, vad kul med "smygshopping", det blir ju extra spännande då också ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam