söndag 17 juli 2011

Snart.. Snaaaart….

Om två veckor kommer vi vrida om nyckeln till sommarstugan som vi hyrt. En nybyggd liten pärla vid Ringsjön i Hörby i Skåne. Tänk att det bara är två korta små fjuttiga veckor kvar – och jag längtar så! Ska bli så jäkla härligt att komma iväg, komma hemifrån. En veckas äventyr blir det och jag hoppas vi kommer hinna med så mycket som möjligt. Både lata oss på vår egna lilla strand och åka och se saker.

Så om det är någon som har tips på sevärdheter, djurparker och fina badplatser nere i Skåne så hojta gärna!

6771670946CIMG0030CIMG00266720635176

8 kommentarer:

zasata sa...

åå åvad härligt hur länge ska ni vara där?

✫Familjen Bus✫ sa...

Ingen dålig sommarstuga ;)

Agnes sa...

Zasata
I en vecka, hade gärna stannat i två. Eller kanske tre :)

✫Familjen Bus✫
Ja, visst är den fräsch? Stor skillnad på den och kojan vi hyrde på Öland förra året ;)

Sara Ahonen sa...

Jättesöta barn du har. Själv har jag en son :) Barn är för mysigt! Kolla gärna in mina tavlor på min blogg om du vill. Mvh,Sara

Erika - Min Riskabla Graviditet sa...

vad härligt för er att få komma iväg lite! :)
Skulle vilja få lite semester jag med, men de kan jag bara drömma om.

Ja, alldeles för fort gick bebistiden! :( usch!

Ha en bra dag kära du. Kram

Mrsfunky sa...

Vilket härligt hus ni har fått tag på. Hoppas att ni får en toppenvecka nere i Skåne. Ser väldigt fint ut!

Kramar

Junitjej sa...

Vilken fin sommarstuga! Där kommer ni trivas fint!

Unknown sa...

Vilken jättefin stuga och vad mysigt den ligger!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam