torsdag 14 juli 2011

Regnig torsdag

IMG_0010Reeeegn…

Idag har det regnat konstant hela dagen. Riktigt höstväder om du frågar mig. Men som tur väl var kom Therese och hennes lille Alex förbi och gjorde vår eftermiddag mycket roligare! Vi fikade, barnen lekte och vi mammor pratade strunt i ett par timmar!

Resten av kvällen har vi ätit smarrig middag, tittat på Tingeling (Liams val) och tagit det lugnt. Liam har precis somnat också så nu ska jag försöka få sambon att titta på en film med mig. Känner för att börja med helgmys lite tidigare än vanligt!

3 kommentarer:

Mammabea sa...

Ja usch visst är vädret tråkigt=( Vi har inte haft regn, men det har varit höstkyla..

Martina sa...

Men vilket snyggt foto! Att du såg potentialen och lyckades få in dropparna så fint.

emma, mamma till julia (foto) sa...

jättefin blogg!: )

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam