tisdag 12 juli 2011

En innedag

IMG_9912En nybadad busunge!

Inte blir det några roliga inlägg här inte. Jag har haft två dagar med städ, städ, städ och då blir det så. Men jag ska skärpa mig, för nu är ju både över- och nedervåningen städade samt vinden iordninggjord. Så nu kan jag slappna av i några dagar och njuta av Liams sommarlov en smula. Kanske blir det en tripp till lekparken imorgon? Eller hälsa på någon?

Ikväll har Liam och jag bara latat oss. Vi har lagat middag (köttbullar till Liams förtjusning), tittat på film och badat innan det var dags för honom att sova. Fast innan läggdags blev det ju såklart lite bus på hans rum!

4 kommentarer:

Sandra Törn sa...

Åh, vilken sötnos! :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Så söt liten superman! :)

Erika - I Väntans Tider sa...

Oj vilken snygg bloggdesign du har!

maria sa...

men åh vilken sötkorv

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam