onsdag 13 juli 2011

Tidig hemkomst

IMG_9968Liam och pappa ♥

När sambon jobbar eftermiddagsveckor hinner Liam lägga sig innan han kommer hem om kvällarna. Men idag kom han hem redan vid sju då han började jobba tidigare i förmiddags och så vill han ju inte missa fotbollen ikväll. Liam blev så lycklig när pappa kom med bilen och gav honom en stor kram! När Liam och jag är hemma själva är det ju ändå bara pappa som gäller. Som igår när grannen satte igång motorsågen, det tindrade till i Liams ögon och han öppnade dörren för att springa ut. Han trodde ju att det var pappa som kom med motorcykeln!

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Naw, känner igen det där. Wilda blir eld och lågor när Jon kommer hem från jobbet =)

bagerskan sa...

Här är en till pappa-tokig son, det är bara pappa som gäller... Jag får knappt ens byta blöja på honom.

Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam