onsdag 27 juli 2011

Pizza och boule

Vi mötte, som sagt, upp Eve, André och barnen på Don Camillo. Åt jättegod middag och efteråt fick barnen glass. Gubbarna däremot spelade boule. Sambon har aldrig provat förut men lyckades på något vis att vinna över André. Nybörjartur?

Efteråt möttes vi alla upp hemma hos Eves föräldrar där barnen busade av sig. Studsmattan var väldigt populär och barnen hoppade runt och hade jätteroligt! Ja, och André med då förstås!

IMG_0594IMG_0637IMG_0606IMG_0613IMG_0642IMG_0621IMG_0635IMG_0632IMG_0676IMG_0662IMG_0667IMG_0671

3 kommentarer:

bella sa...

Heej fin blogg du har,
allt bra med dig :)?
Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

Anonym sa...

Hej kolla gärna in min blogg, din blogg är jätte fin!! /Frida

http://fridablogg.bloggplatsen.se

Evelina Patron sa...

Underbart<3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam