tisdag 26 juli 2011

Nemos födelsedag i efterskott

IMG_0566Busungen på väg hem från affären!

Efter att sambon och Diesel kommit hem från veterinären åkte vi en sväng till Eve, André och barnen. Lille Nemo fyllde ju hela 3 år i fredags så vi var och lämnade hans present. Han fick ett par lekjeans och en t-shirt från MyKidoo. Liam har ett likadant set fast med babyjeansen och jag älskar de kläderna. Åh, vad lycklig han var trots att det var ett mjukt paket!

Efter besöket blev det middagshandling i grannbyn. Sambon köpte färsk lax också som vi ska prova att grilla ikväll. Jag som inte alls är förtjust i det egentligen. Fast jag har ju hellre aldrig provat och någon gång ska vara den förste. Hmm.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket härligt smile :)

Hannah Christensson sa...

Hej!
Har wordpress blogg och också gjort min design med artisteer, hur tusan har du lyckats få in tiden i dina inlägg?

Johanna sa...

Hoppas laxen blev god! :)

Och fin bild :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam