torsdag 14 juli 2011

20% hos BautaKudde

Jag såg i min besöksräknare att det är någon som har googlat på “rabatt bautakudde” och hamnat inne på min blogg. Men tyvärr hade personen kommit in på ett gammalt inlägg där det står att koden gäller under hela 2010. Det var innan vi förlängde rabatten under hela 2011 också. Så, du som är intresserad av att köpa en BautaKudde med rabatterat pris kan vara lugn!

Ange koden “Agnesblogg” så får du 20% på hela sortimentet hos BautaKudde! Rabatten gäller under hela 2011!

1 kommentarer:

Erika - I Väntans Tider sa...

Ibland flyger orden iväg ;) Men kul att höra andras åsikter! Absolut. Ja, det är ju oftast sådana i den åldern som skriver. Fick exakt en sådan kommentar i DET inlägget som handlade om detta. SJUKT ju!

Hur gammal är han nu? Hur länge vill han vänta då?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam