söndag 21 juni 2009

» veckan som gått - 25

01 - hiss




Veckans Hiss

- Midsommar såklart!
- Simons och mitt storstora gräl som bröt ut i veckan där försoningen fick mig att älska honom ännu mer och värdesätta hans och min tid ihop. Att bråka ibland är nyttigt för förhållandet!
- Morfar fyllde 70 år!

02 - diss

Veckans Diss

- Midsommarvädret! Regn och blåst. För att inte tala om alla förbannade knott..
- Knivmordet och knivbråket på Öland under helgen. Vart kommer alla idioter ifrån?!
- I tisdags var det säsongsavslutning för Desperate Housewives. Ett riktigt I-landsproblem, jag vet.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam