måndag 29 juni 2009

» bebisarna har kommit

Idag har jag blivit extramatte åt Lennart och hennes fyra urgulliga kattungar!
Ikväll ska jag ta kontakt med katthemmet Kattkommando Syd som ville ta emot dom vid 12 veckors ålder. Jag ska maila över bilder som dom ska lägga ut på deras hemsida och redan nu försöka hitta hem till de små liven.


M i n n a

IMG_3308 IMG_3311 IMG_3313

M i l l e

IMG_3319 IMG_3315 IMG_3318

V i l d a

IMG_3328 IMG_3325 IMG_3327

N e o h

IMG_3303 IMG_3300 IMG_3302

Visst är dom för söta?

8 kommentarer:

Amanda sa...

Underbart söta! Jag har redan en favorit. ^^

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

NÄÄÄ VILKA SÖTA :D

Kraaam
H

Amanda sa...

Jag tycker också Mille. Och sen Vilda. Gillar teckningen på dessa två. Men dom är förståss underbart söta allihop! :o)

Fru Evelina sa...

men guud! dom är ju typ sötast i världen!!
hade inte tackat nej till dom, otroligt fina!

Ulrica sa...

De är ju för söta. Om jag kunde skulle Milleoch Neoh få flytta hem till mig.

Nadine sa...

Åååå Mille va helt underbar:)

bagerskan sa...

Ren kärlek!

Sara sa...

Det var det sötaste!!
Jag hoppas att du finner nya hem åt de små liven.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam