måndag 1 juni 2009

» liams doppresenter

IMG_2322

Dopminne från Ekeberga Kyrka.
· · ·

IMG_2223IMG_2214IMG_2218

Det här supersöta babygymet fick han av morbror Adde (gudfar) och faster Lisa (gudmor).
· · ·

IMG_2259IMG_2234IMG_2245

Den populära gåstolen fick han av gammelmormor Elsa och bonusgammelmorfar Arne.
· · ·

IMG_2285IMG_2283

Tuff barnvagnsskylt och superfina kläder från Nadde och Jörgen!
· · ·

IMG_2291

En tröja och aktier till ett värde av 5000:- fick han av morfar Gunnar och bonusmormor Marlies.
· · ·

IMG_2292

200:- från gammelfarmor Sally.
· · ·

IMG_2327IMG_2293

Blommor och 1000:- från gammelmorfar Harry och bonusgammelmormor Lucia.
· · ·

IMG_2296

En jättesöt sparbössa med plats för bild fick han av Chrille och Karolin.
· · ·

IMG_2318IMG_2315IMG_2294

Från Simon och mig fick han en hoppgunga,
ett halsband med sitt stjärntecken (Vattuman) och kläder från H&M.
· · ·

IMG_2298

Nalle, skjorta och byxor från Oskar, Sara och lilla Veronica.
· · ·

IMG_2300

En fotoram från Vonne och Sören!
· · ·

IMG_2308IMG_2299
IMG_2301IMG_2304

Av mormor Anneli fick han ett namnsmycke, Tarot-lek, leksaker och supersöta skor!
· · ·

IMG_2312

En babysitter från farmor Ingegärd och farfar Bernt.
· · ·

IMG_2314

Den söta lekbågen fick han av farbror Tommy och faster Lisa!
· · ·

Tack alla ni som kom och gjorde Liams dop till en minnesvärd dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kanonfina bilder. puss puss

Anonym sa...

Hejsan och grattis till vinsten! Ge mig adressen så fixar jag boken inom kort.
I vilket program fixar du dina bilder, du får dom så fint rundade och snyggt upplagt. Vill åsså...!
Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam