onsdag 24 juni 2009

» mina flickor

Oj oj oj, inte visste jag att det var så mycket att hålla reda på när det gäller egna blogg-tävlingar. När mina tävlingar VinylaHem och Kidsbutik är avslutade om tre veckor så blir det istället två stycken nya! En i samarbete med Barntrygghet och en med Unik Dekor, så var beredda!

Idag har jag varit på utflykt i Kosta. Sara, Veronica, Nadde och jag har fikat ute i solen. Jättemysigt!

IMG_3122IMG_3123IMG_3126IMG_3137 IMG_3148IMG_3218IMG_3228IMG_3241IMG_3256

3 kommentarer:

Malin sa...

Grymt snygg tatuering!

Begonia sa...

SV: haha tack så mycket för erbjudandet! :D

Vilket sött barn!! :D

Sara sa...

Vilket charmtroll :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam