fredag 19 juni 2009

» midsommarafton

Det har blivit ändrade planer! Simon mår bättre efter vila och massa alvedon så han följer med till Kosta, tack och lov.

Så nu ska vi snart ta och bege oss till Nadde och Jörgens midsommarfest i Kosta! Det ska bli riktigt skoj faktiskt. Grilla och självklart blir det en massa lekar också!
Allt är packat – Liams kläder/mat/leksaker/blöjor/barnvagn/m.m, vårt grillkött, kameror, varma kläder och mycket, mycket mer! Självklart har vi säkert glömt något också, det gör man ju alltid. men då får vi klara oss utan..

GLAD MIDSOMMAR!


0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam