lördag 13 juni 2009

» homedelivery

Vilken morgon. Vaknade för en timme sen ungefär. Kikade ner i spjälsängen och där låg Liam med fötterna på huvudkudden och gav mig ett stort, uppochnervänt smile. Ingen aning om hur han har lyckats.. Matade honom, bytte blöja sen somnade han om igen. Då passade jag på att gå ut för att ta ett morgonbloss. Men nej, shit, helvete – inga cigaretter.. Ut i köket, öppna kylen - Jaha? Nähe? Trodde Simon handlat det igår. Vad göra? Mormor och Arne hade precis åkt till Eriksmåla marknad och Simon svarade inte på jobbet. Panik. Andas in, andas ut. Ville självklart inte väcka upp Liam som precis hade somnat så jag ringde till Anna. Chrille svarade. Hjälp, emergency! Han skulle upp till macken och köpa snus så då skulle han ta ett paket till mig, panikfreaket, med och smita förbi här och lämna det. Thank God.

1 kommentarer:

Simon sa...

Sicken liten buse han är vår lille pojk. Du kan ju inte ringa mitt i fikat ;) bra att det ordnade sig, men du ska ju sluta med gift pinnarna, hade väl varit ett bra tillfälle att börjat :) ses sen...puss

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam