söndag 7 juni 2009

» jour

Liam ligger i barnvagnen och nanar ute i det finfina vädret! Simon står vid grillen och jag har precis satt på potatisen. Inga vanliga tråkpotatis här inte. Nej, riktiga nypotatis! Årets första till och med. Har varit så sugen på det länge nu och man får passa på innan sommaren är över och förbi igen.

Jag har haft barnvakts-jouren denna helg då Anna och Chrille varit på bröllop i Göteborg. Hennes farföräldrar satt barnvakt åt Alvin i fredags sen tog Mats och Kim över på lördag morgon. Det blev tydligen lite strul där idag så jag svischade bort till Ängsvägen 4 som en SuperNanny-Duracell-kanin för att ta över. Allt gick bra tycker jag, lite grinigt emellan åt men det är man van vid. Simon och Liam kom också som dom lekte litegrann. Anna och Chrille kom hem efter ca två timmar, halv fem tror jag bestämt klockan var. Pratade lite innan det var dags för oss att rulla hem igen så vi kunde börja med middagen. Fasen, vad hungrig jag är nu!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam