tisdag 8 maj 2012

Tv-tisdag

IMG_9050

Nu sover min solstråle efter att ha läst två sagor med mig. Han börjar bli bättre och bättre på det här med att ligga still och lyssna när jag läser, men han är även duktig på att flamsa och tramsa under sagoläsningen, ta boken och bläddra runt och fram och tillbaka. En buspelle är han minsann, men sagostunderna är himla mysiga ändå.

Strax ska jag krypa ner i soffan och njuta av min tv-tisdag till sambons förtret. Får passa på att njuta nu av Desperate Housewives, bara några ytterst få avsnitt kvar. Vad sjutton ska man glo på sen? Funderar på att gå igenom hela Greys Anatomy som alla säger är så bra. Eller kanske någon komediserie, Ahm, tål att tänkas på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...Vilken bild på sötisen - puss på kinden -
Jaa,visst är sagostunderna mysiga trots lite bus hihi...
Jo,men du Greys A är sååå bra om man gillar kärlek,intriger,dramatik i sjukhusmiljö...Jag tycker den får en att liksom "tänka till" lite i livet dessutom helt klart sevärd :)

Ha en underbar dag/Kram

Carola sa...

Fin han är! Visst är det mysigt att ligga och läsa saga för dem när de ska sova? Jag älskar den stunden... maken och jag brukar natta varsin unge och så kan man bara mysa... :-)

Ja, tråkigt att DH tar slut... men samtidigt, skönt att de inte kör på, till slut skulle serien bli betydligt sämre, allt skulle kännas som upprepningar... Nu kommer man att minnas den som en bra serie istället för en halvdan eller dålig.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam