söndag 27 maj 2012

Mors Dag

IMG_2068Lille Kronblom tar sig en paus på farstubron.

Han är inte dum han, mitt lille kakmonster till son. I Mors Dag-present hade han köpt en muffinsmaskin och muffinssmet till mig! Jag undrar om det är en pik till att det bakas för dåligt här hemma? Eller är det kanske hans pappa som hintar om något?

Mors Dag har vi firat lite smått hos min mamma idag i alla fall. Vi satt ute i solen och åt öländska kroppkakor från restaurangen Adde jobbar på i sommar, de var snälla och skickade med en massa när mamma körde dit lillebror i fredags. Till efterrätt blev det öländska jordgubbar och grädde!

Liam var inte alls förtjust i tanken på att följa med hem igen. Han skulle minsann “soa” på farstubron hos mormor efter all mat och lek. Så han fick såklart stanna en stund till och kommer hem lite senare istället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Härlig liten Liam"Kronblom"
Ha en fortsatt skön Mors Dag Söndag/Kram

mammaTEA sa...

Vilken mysig bild!

Vanilla sa...

Sötaste Liam!

Men Agens, jag hade ju helt missat att du var gravid!!! STORT grattis! Vad underbart att du har en liten bebis i din mage! Jag har nu suttit här och läst en massa gamla inlägg och det är ju helt otroligt att du var i vecka 34 när du träffade barnmorskan för första gången! Det är helt galet ju! Men så otroligt fantastiskt!

Ska bli så spännande att följa dig de närmaste veckorna, för det är ju inte långt kvar tills du har din lilla bebis i din famn! <3

KRAMAR

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam