torsdag 17 maj 2012

Mors Dag-tävling: Personligalmanacka.se

Jag tävlar om en personlig almanacka från Personligalmanacka.se hos Agnes!
Tävla HÄR du också!

Personligalmanacka.se har funnits sedan 2006 och erbjuder snyggare och smartare struktur i vardagen! Designa din egna almanacka med färger, bilder och fiffiga små kom-ihåg-rutor som passar in i just din vecka! Och visst vore det väl roligt att skämma bort sig själv, sina barns mamma eller sin egna mamma med en alldeles egen och personlig almanacka?

Vinst:
En vinnare får välja en personlig almanacka till ett värde av 325 kronor!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta kort hur din personliga almanacka skulle se ut om du vann.
Lott 2: Gilla Personligalmanacka.se på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten ovan, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna sedan länken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i lite mer än en vecka och avslutas på Mors Dag den 27 maj klockan 21:00! Lycka till allihopa!

57 kommentarer:

Frida sa...

1 lott
Om jag vann skulle min almanacka vara full av bilder på mina två döttrar, den skulle ha något snyggt mönster och vara färgglad.

Frida sa...

2 lotter:
Jag gillar på Facebook (Frida I)

Anna Berglund-Lundkvist sa...

Lott 1. Jag är supergärna med och min almanacka skulle jag faktiskt ge till min älskade dotter så jag vet inte riktigt hur hon skulle designa den - men kan tänka mig att det skulle vara foton på vänner och djur
Lott 2. Gillar redan på fb - Anna Berglund-Lundkvist
Lott 3. Har ingen blogg men delar på fb
Lott 4: Gillar som nr 4

anna.berglund70@yahoo.se

veronica sa...

jag är jätte gärna med.

lott 1: om jag vann skulle jag ge den till min älskade mamma och designa den med bilder på mina barn och mig då skulle hon bli jätte glad.

lott 2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

lott 3. jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-personlig-almanacka-6/

lott 4: jag har gillat på bloglovin som nr 5

veronicahedlund@hotmail.se

Nathalie Eriksson sa...

Min skulle vara rosa med bilder på mina barn :) Gillar redan på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Anonym sa...

Önskar 1Lott...
Skulle Designa den i Bebis"stuk" tror jag hihi...
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Emma S sa...

Vill jättegärna vara med :-)
Hade jag turen att vinna skulle jag ha en naturbild på framsidan med namn och år. För mig känns de även viktigt hur den ser ut på insidan så jag får en kalender som känns helt rätt för vad jag ska använda den till.
Gillar på facebook (Emma SJöberg)
Gillar inlägget på bloglovin som nr 6
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Lotta sa...

Lott 1: Jag skulle fylla den med bilder på barnen, djuren och annat/andra jag tycker om! Själva designen skulle bli en färgglad som man blir glad av att se!

Lotta sa...

Lott 2: Gillar på facebook: Liselotte Bergstedt

Lotta sa...

Lott nr 3: Har lagt länkat på min blogg...

http://lottashembakat.blogspot.se/2012/05/mors-dag-tavling.html

Lott nr 4: Gillar inlägget på bloglovin men fick inget specifikt nummer utan det står att jag och 6 andra gillar inlägget (Blev jag nummer 7 då tro?)
Annars är jag följare nr: 267?!

Madde sa...

1. Jag är gärna med! Har rätt många tider att hålla koll på nu och det är inte så lätt när man är gravid o nästan konstant sjuk.
2. Gillar på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
4. Gillar som nummer 8!

madeli@hotmail.se

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. :)
Min personliga almanacka skulle vara väldigt rosa med mycket blommor på! :) Älskar rosa!!
Gillar inlägget på bloglovin som nummer 9.
Gillade redan på facebook (Emely Tuväng)

emely_tuvang@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

1. Jag är med och tävlar! :) Min virriga mamma hade verkligen behövt en fin almanacka! Den skulle såklart vara designad med hennes fina barbarn på! ;)
2. Jag gillar på facebook- debora persson
3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/05/17/7937136-personlig-almanacka-27-maj/
4. jag gillar inlägget på bloglovin och fick gillanummer: 10

deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

En almanacka som jag kan ha i jobbet vore väldigt bra, den skulle gå i blått med bild på mitt barnbarn på framsidan.

Hälsn Farmor
ingegard.svensson@yahoo.se

Cicci sa...

1. Jag skulle göra en liiiten, med bilder på Wille och på hans lillasyster/lillebror. :)

2. Gillar på FB. Cecilia Marklund.

ciszi@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Gillar inlägget, blev nr 11

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/may/personlig-almanacka-275.html

Jag skulle ha en personlig bild på min almanacka. Tog en fin på Melvin häromkvällen (se sekreterarinlägget). Den skulle jag vilja ha.

blogg@annakarlsson.se

Emelie sa...

Jag skulle vilja göra en almanacka med bilder på mina nära och kära och ett snyggt stilrent typsnitt. I min almanacka ska jag få plats att anteckna allt som ska hända och även föra anteckningar över tex träning.

Jag gillar på facebook - Emelie Svensson

Jag har gillat inlägget på bloglovin, blev nr 12.

Vamos.playa@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

En underbar MorsDagpresent!

1. Framsidan skulle prydas av mammas o pappas hund, en stoor schäfer. Mammas "lilla" (host och harkel) ögonsten :) Innehållet skulle hon sen få bestämma lite själv över, men troligen familjens födelsedagar och så skulle jag peta dit ungarnas dopdagar osv också :)

2. Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/may/agnes.html#comment

4. Jag följer dig på bloglovin och blev nr 13 som gillade inlägget.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Jag skulle låta dottern göra en snygg personlig almanacka/kalender till skolan så hur den skulle se ut vet jag inte riktigt..
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/05/27-maj-vinn-en-personlig-almanacka.html
Lott 4: Är följare och vi är nu 13 som gillar.

care69(at)live.se

evamar sa...

Jag tar gärna en lott. Om jag blir den lyckliga vinnaren blir det en kalender i rosa med en framsida med ett foto jag tog på vår semester. Semesterkänsla hela året - det kan inte bli bättre!

Annika sa...

Jag är med!
1 lott: min almanacka skulle antingen ha en egen fotad bild eller en bild på min idol Eric Saade :)
2 lotter: gillar redan på Facebook (Annika Rajamäki)

annikarajamaki@hotmail.com

Erika - lilla familjen sa...

Lott 1: Jag skulle vilja ge en sånhär till min mamma, hon älskar lila och blommor, så det skulle få bli just det, lila blommor på!

Lott 2: Gillar, - Erika Näslund

Lott 3: Gillade inlägget som nr 13

e.naslund@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

jag är med! Min almanacka skulle min dotter få pryda :) Innehållet skulle anpassas efter henne också, det är ju så många besök och tider man ska passa nu när de är så små :)

Gillar på facebook med namnet Monia Sundgren

Har bloggat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-personlig-almanacka.html

Har gillat inlägget som nummer 14 :)

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är gärna med!
1. Jag skulle ha bilder på min familj, och så ska den såklart vara i nån snygg färg, lutar nog åt rosa :)
2. Gillar på fb (Caroline Wedmark)

caroline_wedmark@hotmail.com

sannestenander sa...

Lott 1: Sanne Stenander sannestenander@gmail.com, jag skulle ha en bild på min söta hund på framsidan :)

Lott 2: Gillar, Sanne Stenander

Lott 3: Har länkat. http://www.sannestenander.net/2012/05/vinn-en-personligalmanacka.html

Lott 4: Gillade inlägget som nummer 15 :)

Sofie L sa...

1. Jag skulle välja en fin naturbild med berg och blommor <3

2. Gillar redan pá FB - Sofie Lindholm

3. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/may/27-maj-personlig-almanacka.html

4. Följer redan pá bloglovin och blev nr 16 att gilla inlägget

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

madde sa...

lott1: jag skulle ta en bild på mej och min bror och sen på mammas bebis som ligger i hennes mage (jag skulle ge den till min mamma)
lott2: jag har redan gillat sen en annan tävling (madde persson)
mail:madde99@hotmail.se

Amanda sa...

Lott 1: Ååååh va svårt! Gick in och kollade och det finns ju hur mycket funktioner som helst att ta beslut i! :) Jag har galet mycket att göra som nybliven tvåbarnsmamma, ägare av tre hundar, instruktör och aktiv inom diverse ;) Har på sista tiden kommit på mig själv med att glömma saker jag precis bestämt ;) Trodde inte man behövde almanacka som mammaledig - tji fick jag ;) Jag skulle göra den i ljusa, glada färger med bilder på allt jag älskar för att hålla mig på gott humör året om!

Lott nummer 2: Gillar redan (Amanda Hesselgard)

Lott nummer 3: http://www.hesselgard.se/?p=617

Lott 4: blev nummer 17

Håller tummarna!

KRAM!

lisaannastina85@yahoo.se sa...

Min almanacka skulle gå i turkost och brunt med min älskade hund på framsidan!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Framsida med bild på barnen =) Inne i skulle de vara massa bra info blad, plats för att fylla i förskoletider, bvc tider, jobb... andra möten och grejer man ska iväg på. Få med födelsedagar och andra viktiga händelser =) Kanske att den ska gå lite i grönt...
2 gillar redan på fb - veronica bredland bråten
3 gillar inlägget som nummer 18

veronica_134@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar.
1. Skulle ha med bilder på mina barn och mitt barnbarn, skulle bli så fin almanacka.
2. Gillar redan på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/personlig-almanacka-275.html
4. Blev nr 19 att gilla inlägget
liselotte.202andersson@telia.com

nicole kestola sa...

1: Nicole Kestola : nickis-blogghotmail.se
min skulle typ ha en regnbåge på sig och någon bild på min två bästa vänner, och kanske mitt smeknamn nikki? eller skulle det vara en bild på rymden, SÅ HIMLA FINT!

2:redan gillat deras fb sida sedan innan men jag heter nicole kestola på fb

3: här är mitt inlägg :D
http://nikkkiis.blogg.se/2012/may/tavlingar.html#comment

4: gillat inlägget på bloglovin blev nummer 20 + följer dig nu på bloglovin :D som nummer 269

stina sa...

Jag tar tre lotter:
1. Jag skulle väldigt gärna få göra en sån här almanacka till min mamma med bildomslag och ros tema inuti där hon kan fylla i lite dagboksanteckningar också, förutom allt hon planerar in i veckorna!
2. Jag gillar personligalmanacka på fb (Stina Gu)
4. JAg gillar detta inlägg på bl och jag blev nummer 21!

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Emilia - En ung mammas vardag & tävlingar o bloggen! sa...

jag är med.
1. Min almacka skulle vara grön för det är min favvo färg, & så en bild på Tatum på framsidan.
2. gillat (Emilia Lindbom)
3. Tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/may/personlig-almanacka.html#comment
4. gillade som nr 22.

lovesmillis_95@hotmail.com

JoHaNNa sa...

1. jag är med :) vore perfekt med en ny kalender nu till ny termin när min gamla blir gammal. jag skulle göra ett kollage med foton på mej och mitt livs största kärlek :)
2. gillar på fb: johanna hellberg
3. http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/may/personlig-almanacka.html#comment
4. gillar inlägget som nr. 23

Emma sa...

Hej!

Skönt att läsa att det inte var något med barnen!!

Jag vill jättegärna vinna en almanacka, tror verkligen att det kan behövas nu när man snart börjar jobba.

jag vill vinna en med min lilla dotter på framsidan som jag kommer sakna så.

Kramar

Carola L sa...

1: Jag skulle ha en i mellanmodell med en bild på en bäck vid storforsen på min. Behöver verkligen en ny eftersom min almanacka går ut nu i mitten av sommaren (lärarmodell) och jag jobbar som timmis - många arbetspass på olika ställen att hålla reda på!
2 gillar redan (Carola Lind)
3 http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/personlig-almanacka.html
4: Gillar inlägget som # 24

carola(at)officefixarna.com

Ekomorsan sa...

Häromdagen fick jag pinsamt nog en påminnelse från BVC i brevlådan. Jag hade åter igen missat min BVC tid! Jag är verkligen i stort behov av en alma så vad våre inte bättre än att vinna mig en i morsdagspresent så här i rådande"köpsstoppstider"?

Jag gillar redan på facebook sedan tidigare och om jag vann skulle jag välja en i storlek A5 i designtema 09-10. Kan bara inte bestämma mig för om den grå med träden eller den turkosa med blommar är snyggast! Skulle i vilket fall vara fantastisk att kunna bygga upp en kalender som är anpassat helt efter mina behov :)

angelica@ekomorsan.com

Anonym sa...

1. Skulle vilja ha en rosa almanacka med mitt namn i grå text. Även snodden skulle vara grå :)
2. Gillat inlägget som nr.25

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

En lott tack! Vinner jag få min lilla Alva pryda framsidan, almanackan ska gärna gå i en fin grön färg. Den vore perfekt att ha på arbetet.

mormorvinner@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag är med :-)
1. Den skulle prydas med ett foto på framsidan av mina barn och deras kusiner. En perfekt FarmorMormors-dag present :-)
2. Gillar; Anders Nson
3. Länkar; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/may/personlig-almanacka.html

Nu håller vi tummarna, stora som små.
Ha De!
anderslukas@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med :)
1. På framsidan skulle jag lägga en bild på vår trädgård i sommarskrud så jag blir uppiggad varje gång jag ser kalendern :)
2. Har gillat på Fb, Jenny Ö

Trevlig vecka till dig!
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

jag tar en lott
min almanacka skulle ha mitt förnamn på utsida, ha rejält med plats att skriva in saker varje dag och ha spiral i ryggen så man kan ha den uppslagen
stortintresse@yahoo.se

Anonym sa...

3 lotter

Jag skulle ha ett semesterfoto på framsidan för att pigga upp mig under höst & vinter. Inuti vill jag ha en massa anteckningssidor för tankar och idéer; enkel och stilfull design med milda färger.

Paola Allegrini: paola.allegrini@ymail.com

Gillat Personligalmanacka.se på FB som Paola Al (men var ska man skriva sitt namn annat än här?!)

Antar att jag blev nummer 26 på Bloglovin (det stod "du och 25 andra personer gillar detta").

Anonym sa...

Min almanacka skulle vara turkos och ha en bild av min älskade vovvsing som jag förlorade för två månader sedan. Hon kommer att för alltid finnas i mitt hjärta!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Jag blev gillare 27 på bloglovin,
så en lott extra till mej. :)

Susanne
gotland(at)speedmail.se

annsofi sa...

jag vill gärna vara med och tävla ha det bra nu från annsofi hoppas på att få vinna missan109@live.com

Parfymista sa...

Om jag vann en personlig almanacka skulle jag vilja att den var svart/vit på omslaget, kanske den fina träddesignen som går att välja på deras sajt. Almanackssidorna skulle vara linjerade med rosa fält och rosa linjal, och jag skulle ha fullt av "att göra listor" i nederkanten :-)
Har gillat på FB och blev nr. 28 på Bloglovin'.

3 lotter då...
Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Kristina L sa...

1. Jag skulle designa en färgglad framsida med något grafiskt mönster. Inuti skulle den vara rosa och full med plats för anteckningar!
Mail: isse1@mail.com

2. Gillar på FB (efternamn Liljegren).

3. Bloggar om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/mors-dag-tavling-personligalmanackase.html

4. Gillar inlägget på BL som nr 29.

Anonym sa...

Fyralotter. Gillar på FB (Jenny-Anne Johansson Hbg). Följer bloggen. Jag blev person nr 30 som gillade tävlingsinlägget. I en personlig almanacka skulle jag vilja ha mer skrivutrymme. Några rader för dagliga dagboksanteckningar. Saknar det hos de almanackor som finns. Mer utrymme även för dagarna. Inga angivna tider/klockslag. Jag skulle vilja ha bilder på inredningsartiklar som faller mig i smaken och loppis/auktionsynd jag gjort - och som jag förälskat mig i. små annorlunda prylar. Udda, - javisst, men en personlig kalender ska vara udda! jenny-janne@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag följer dig nu på Bloglovin (blev nummer 273) och gillar även inlägget (blev nummer 31).

Om jag skulle vinna skulle jag välja en kalender med ett personligt foto på framsidan och en härlig färg inuti som jag kan få massvis av energi ifrån.

onlymeemma@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill vara med och tävla jag gillar facebook missan109@live.com ha det bra önskar annsofi

Andrea sa...

För tre lotter:

Jag har en kalender från Personlig Almanacka nu och den är fantastisk - bästa kalenderköpet någonsin. Jag har med mig fina bilder på barnen vart än jag är och har bra översikt över både dagistider och hur mycket (lite) jag tränar - tyvärr tar den snart slut och det är dags för en ny, vad vore bättre än en mors dag present till mig själv?
Jag skulle ha, precis som nu, en bild på vardera barn. En på framsidan och en på baksidan - just nu finns stora tjejen på framsidan och lillebror på baksidan, jag tänker mig ett byte :)

Följer på FB: Andrea Sandell Svensson
Gillar som nr 32 på BL.

Hälsningar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med , tar 1 lott: Min skulle vara rosa och fylld med massor med bilder på mina små trollungar
malinmal@hotmail.com

Pernilla sa...

1. JAg skulle vilja vinna en personlig almanacka för att få ordning i kaoset. Almanackan skulle prydas med barnen och sådant som gör en glad för en positivare tillvaro. Mail: p.henningson@gmail.com
2. Gillar på FB sedan innan: Pernilla Henningson
3. Har bloggat: http://mippemutt.blogspot.se/2012/05/personlig-almanacka.html
4. Blev nummer 33 som gillade tävlingsinlägget på Bloglovin

Anna Ka M sa...

Hade ersatt min telefonkalender med denna - vilket innebär att den varit fylld med allt mellan himmel och jord. Älskar att kunna skriva lite i en kalender, göra ett hjärta eller en smily - bli mera personlig. Svårt om allt är digitalt i en telefon tex. Hoppas på att få lägga över allt som händeri min vardag till en personlig almanacka.

Gillar på Facebook: Anna Ka Maclarn

E-L sa...

Jag är gärna med då jag upptäckt att min almanacka går ut i augusti och inte december som jag trott. Skulle göra en almanacka med en bild på min dotter på framsidan. Sen skulle jag ha smarta förtryckta "listor" i den. Det behövs för att strukturera upp vardagen!

pemms66@yahoo.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam