lördag 12 maj 2012

Filmkväll med min Liam

Simon gav sig iväg på “grabbkväll” (fyra kärringar snarare, därav citattecknen) hos Tommy tidigare ikväll. Så Liam och jag har haft en myslördag på tu man hand. Vi har ätit lasagne och sen glass till efterrätt, tittat på Trassel och Monsters Inc och såklart lekt och busat en hel del också.

Det blev en lugn lördag helt enkelt. Liam ligger och sover och jag ska nu krypa ner i soffan och titta på Niceville, som jag har hört ska vara sevärd, i väntan på att sambon ska komma hem. Känner jag de där grabbarna rätt tar de säkerligen en tur till Glasbaren innan den här kvällen är över så jag kanske hinner med två filmer, who knows.

2 kommentarer:

Pennylane sa...

Halloj :)

Jag tänkte höra om du ville göra en snygg header till mig?? Har köpt en ny laptop och har inte photoshop i den ännu. Men jag måste få till en vårigare design på bloggen :)

Jag betalar så klart :)

Kram Penny

Anonym sa...

Så mysigt med mamma/Liamkväll & jag Älskar Tecknat :)
Du...Den där Glasbaren såg fin ut ;)
/Kram från mig i solen!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam