måndag 7 maj 2012

Mycket nu

IMG_1403

Mammas solstråle under kvällens nattning!

Det har varit mycket nu de senaste veckorna. Inte att vi har haft fullt upp och ingen tid, men det har varit mycket att tänka på. Beslut som ska tas, framtidsplaner att tänka igenom och pussla ihop. Även om man försöker att inte tänka på det för mycket, analysera sönder saker, så gör man det ändå. Och jag märker att det tar energi och lust, främst från att uppdatera härinne. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om. Jag vill skriva och berätta om en massa saker som händer i vårt liv just nu men jag kan inte, inte ännu. Men snart. Tills dess blir det kanske lite luftigt bland inläggen emellanåt, men förhoppningsvis inte så länge till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma Agnes lilla Solstråle är verkligen en...Söt solstråle ♥
Jag tycker du uppdaterar bra här & är så glad över att "hittat dig" igen,tjejjan....Ha en go dag/Kram Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Förstår att man inte kan gå ut med allt hela tiden, och absolut inte när det inte är klart eller färdigtänkt. Önskar er bara att ni får snurr på det hela som grubblas på!

kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam