tisdag 29 maj 2012

Magont mitt i alla måsten

IMG_1829

Igår blev det inte mycket skrivet här alls. Det beror på att jag under förmiddagen hade bloggdesign att ta itu med och lite annat hemmafix. Vid halv två sen begav sambon och jag oss in till Växjö för tandläkarbesök och ett annat möte. Liamfisen hämtades på dagis av mormor och följde med henne hem för att röja runt tills vi kom hem i gårkväll. Nöjd var han, busungen.

Egentligen har jag massor att ta itu med idag, men jag orkar bara inte. Har haft jätteont i magen i natt och sovit dåligt. Har fortfarande ont och någon energi till övers är det inte tal om. Det har inget med värkar eller så att göra, jag måste ha ätit något olämpligt igår bara. Kycklinghelvete.

Så nu ska jag vara riktigt lat, krypa ner i soffan och vila tills det är dags att hämta Liam på dagis vid två.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du gör helt rätt i att bara vara idag,vännen...
Såå fint Foto på söte Liam ♥
/Kram från mig i ☼

Cissi sa...

Man måste ju unna sig sånna dagar med! Trist bara att magen säger ifrån!

Hoppas du kryar på dig!

Emma sa...

tack.
e.biorrith@hotmail.com är min hotmail.
Vad fin bild:)

Malin sa...

Usch då, krya på dej! Hade du ätit dålig kyckling? Va rädd om dej o liten i magen!

Nina sa...

usch så jobbigt för dig! krya på dig <3

Alfva sa...

Usch, din stackare! :( Hoppas det går över FORT!
Kram

http://hannaskrypin.se sa...

Hoppas du mår bättre idag.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam