fredag 11 maj 2012

Tävling: BeSafe

Jag tävlar om ett av två BeSafe Gravidbälte hos Agnes!
Tävla HÄR du också!

BeSafe Gravidbälte räddar liv! Den styr bort höftbältet från magen och fostret vid kollision och fördelar då kraften jämnare över hela kroppen, bort från magen och ned på den stabilare höftkammen. Modern slipper dessutom obehaget med bältet över magen vid daglig bilkörning.

Vinst:
Två vinnare får varsitt BeSafe Gravidbälte till ett värde av ca 400 kronor/styck.

För att delta i tävlingen:
Gilla BeSafe Sverige på facebook, berätta sedan varför just du vill vinna ett BeSafe Gravidbälte i en kommentar tillsammans med namn och mailadress.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 25 maj klockan 21:00! Lycka till allihopa!

27 kommentarer:

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Gillar redan! (Cim MansonDust)

Jag vill vinna för att det hade varit tryggt att ha hemma vid en ev. kommande graviditet. Jag har aldrig gillat att åka bil som gravid just pga bältena. Tycker att det sitter för mycket mot magen trots att jag petat ner det så gott det gått.


mansondust@gmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med. Jag vill vinna för att jag pendlar till jobbet och därmed kör bil en längre sträcka 5 ggr/v och det vore underbart att känna sig säker med magen i bilen!

Gillar på fb (johanna hannah jansson)
rockbarnettavlar@htomail.com

Carola L sa...

Jag vill vinna till min svägerska som är gravid med sitt första och kör mycket bil i jobbet

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/besafe-gravidbalte.html

carola(at)officefixarna.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Det är ju så himla super viktigt med säkerheten för den lilla när man är gravid, många tänker inte över det! Jag lånade en vid min förra graviditet och skulle verkligen uppskatta att ha min egen! <3 Jag gillar pa Fb med namnet barbados jenn!

E-L sa...

Jag är gärna med.
Gillar. (Emma-Lena Svedberg)
Vill vinna för att det skulle kännas säkrare att åka bil som gravid. Och skönare. Om inte alltför länge påbörjas syskonverkstad och då kommer detta väl till pass. (har 30 mil till mina föräldrar som vi besöker ofta)

pemms66@yahoo.com

Frida T sa...

Gillar på FB (Frida Thorsell)
Jag skulle vilja vinna ett för att min son en dag ska få ett syskon och då vill jag göra mitt bästa för att inte skada barnet.

frida-88@hotmail.com

Erika - lilla familjen sa...

*Gillar redan på facebook, - Erika Näslund

* Då en liten bebis i min mage bor,
ska h*n få åka lika säkert som sin storebror.
För trots att vi lillen ännu inte fått se,
vill vi en dag få se honom le.
Därför tar vi säkra före det osäkra,
barnets trygghet vill vi försäkra.

e.naslund@hotmail.com

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är med!
Jag vill vinna eftersom detta skulle vara så skönt att ha inför nästa graviditet, tyckte just det med bältet var läskigt sist. Dessutom är min sambos syster gravid just nu och jag skulle gärna låna ut detta.

Gillar på fb (Caroline Wedmark)

Hoppas på tur!
caroline_wedmark@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag vill vara med :-)
Varför vill jag vinna? Jag är gravid! Eller rättare sagt min flickvän. Vi väntar på knodden.
Gillar på fb; Anders Nson

Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/may/tavla-om-gravidbalte.html
Jag håller tummarna och hoppas på tur.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Madde sa...

Självklart är jag med.

Gillar på fb. Madelen Jansson.

Jag vill vinna för det här har jag aldrig hört talas om innan, pinsamt!
Jag har alltså åkt och kört både lastbil och personbil gravid i nio månader med William UTAN ett sånt här.. Fy fasiken någon borde slå mig på fingrarna och gärna HÅRT med.

William har ju passerat 3 år nu, så vem vet kanske är det småsyskon på gång snart? ;)
DÅ vill jag iaf ha ett sånt här.. Utan att tveka!
Nästa graviditet ska jag göra allt för att jobba så länge det går också, och ja eftersom jag är lastbilschaufför så innebär det att jag har mina 40 timmar per vecka i en stor lastbil..

Håller tummarna!

Kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

JoHaNNa sa...

gillar på fb: johanna hellberg
jag skulle vilja vinna denna för snart är de dax för smått i våran familj oxo :)
jag är väldigt rädd att åka bil då jag är gravid för min mamma krocka med mej i magen. men som tur var så klara jag mej bra :)
sen tycker jag att bilbältet skaver redan nu, tänk då sen när jag är gravid!

gillar på fb: johanna hellberg

Emma sa...

Hej
Har gillat på fb, Emma Nilsson.
Jag skulle vilja vinna denna bilbälte då jag var med om en bilolycka för några år sen och har fortfarande rädsla för att åka bil. Ännu mer orolig är jag nu när jag är gravid i vecka 21 och tyvärr inte har råd med ett gravidbälte med när man är 3 på en ekonomi.. Detta gravidbälte skulle absolut göra mig lugnare, och då vi varit nära och krocka flera gånger, så är detta nästan ett måste för mig att ha, men tyvärr itne råd o köpa eget. Hoppas på tur att få vinna en sådan.

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vill vinna till min kompis som precis blivit gravid genom IVF. En omtänksam present helt enkelt.
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/05/25-maj-vinn-besafe-gravidbalte.html

care69(at)live.se

care69 sa...

FB: C Care Regn

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med & tävlar.
Jag gillar nu på FB (Anna Vid).

Jag skulle gärna vilja ge den som en överrasknings present till en tjejkompis som väntar sitt första barn. Kommer själv ihåg hur velig/hönsig man var med magen. Kan ju vara en uppskattad gåva =).

//Anna Vid
mail: annavid2011@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill vinna ett gravidbälte till min svärdotter. Hon bär just nu på mitt andra barnbarn och kör mycket i arbetet.

Hälsn Farmor
ingegard.svensson@yahoo.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2012/may/besafe-255.html

Gillar på FB, Anna Karlsson

Vi försöker att bli gravida igen (efter ett missfall) och vill gärna ha ett gravidbälte för framtiden.

blogg@annakarlsson.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

När vi väntade Rasmus körde jag av vägen så pass att jag fick åka in till förlossningen, efter det har jag alltid vart jätterädd för att liknande ska ske. Jag vågar knappt köra bilen själv på vintern tack vare det, så Conny kör oftast.

Nu har jag fått veta att dessa finns, såå lättande! Men nu vill jag ju ha ett inför nästa graviditet :P

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/may/agnes-1.html#comment

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

lisaannastina85@yahoo.se sa...

Vinner jag får min svägerska denna nu när hon väntar barn´, sen kan ju även jag använda den när det är min tur :-)

Daniella sa...

jag är med och tävlar. :)
Jag har gillat på facebook (Daniella caroline)
Jag skulle vilja vinna denhär åt min moster som är gravid nu. Hon skulle säkert bli jätte glad om ja gav henne denna! ^^

Min mail: daniella_caroline@hotmail.se

Anonym sa...

Min lilla Alva ska bli storasyster. Att ge hennes mamma detta bälte vore ju helt perfekt.

mormorvinner@hotmail.com

Sanna Westeson sa...

Hej. Jag är gärna med och tävlar :).Har gillat BeeSafe på Facebook (Sanna Westeson). Vill vinna bältet till min syster som.väntar sitt andra barn. Hon kör mycket bil både på fritiden och i jobbet. Nu håller vi tummarna! :)

Med vänlig hälsning
Sanna Westeson
sannawesteson@hotmail.com

johanna sa...

Pax för att vinna... är gravid som tusan nu och behöver verkligen detta för att känna mig säker.
Gillar på face-johanna andersson

Anonym sa...

Gillar på FB

Motivering: Som pendalande blivande mamma skulle det kännas mycket tryggare att köra till och från jobbet med ett Be safe bilbälte!

Mvh Ella

eleonor.hallbus@telia.com

anette gustafsson sa...

jag skulle vilja vinna för att om man nån gång får ett syskon till lille leo snar 6 mån så vore det skönt att ha,så man slipper oroa sig för saker,hade sårt åka bil när jag var gravid,man spände sig väll över vissa saker,så hade känns sig alltid trygg med det ,vore underbart vinna skulle ge denna mammalediga tjej ett leende på läpparna sina ps gillat på f me heter Sanette Leosmom Gustafsson där

anette gustafsson sa...

min mail glömde jag den är vargonshotmama@live.se

johanna sa...

Jag vill gärna vinna då jag är asgravid :) och lider av katastroftankar och behöver detta för att lugna mig :D
gillar på face-johanna andersson

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam