tisdag 22 maj 2012

Bebisens BF-lista

Nog är det lite extra spännande alltid, nu när vi inte riktigt vet vem det
är som finns i magen och när han/hon tänkt kika ut!

Enligt vårt andra ultraljud som gjordes den 21 maj fick vi förlossningsdatumet “i slutet av juni”.
Liam var beräknad både den 12 februari och den 16 februari då vi gjorde två ultraljud med honom.
Han ploppade ut precis mitt emellan; den 14 februari.

Så…

Lämna gärna en gissning på kön och datum, antingen här eller i ett annat
inlägg så för jag in det i listan här nedan allt eftersom!

17 juni – Pojke – Sara
18 juni – Flicka – Carola
19 juni – Flicka – Sandra
20 juni – Flicka – Emma
21 juni – Pojke – Madde
22 juni – Flicka – Jag
23 juni – Flicka – Emelie
24 juni – Flicka – Maria
24 juni – Flicka – Louise
25 juni – Flicka – Ekomorsan
25 juni – Flicka – Caroline
25 juni – Flicka – Veronica
25 juni – Flicka – Anders 
26 juni – Flicka – Min mormor
26 juni – Flicka – Fru Eriksson
26 juni – Pojke – Kickan
26 juni – ????? – Cissi
26 juni – Flicka – Caroline
27 juni – Pojke – Min sambo
28 juni – Flicka – Madde
28 juni – Pojke – Min mamma
28 juni – Flicka – Dessi
29 juni – Flicka – Madde
29 juni – Flicka – Amanda
30 juni – Pojke – Frida
1 juli – Flicka – Alexandra
2 juli – Flicka – Beatrice
4 juli – Flicka – mammaTEA 
5 juli – Flicka – Min lillebror

26 kommentarer:

Madde sa...

Hihi åååh vad svårt. :P
Shit.. Hm..

Jag tror iaf att det är en flicka. :D
Och gissar på 28 eller 29 juni. :)

Kramar.

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Flicka, 26e juni

Cissi sa...

Hmm, vad svårt! den 26 juni tror jag bebis tittar ut! ;)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag tror HON kommer den 23 juni, på midsommardagen.

Kram :)

Kickan sa...

Jag tror på en kille den 26/6!

Anonym sa...

Flicka 26 Juni ♥..........
/Kram

Carola sa...

Flicka, 18:e juni! :-D

Anonym sa...

Å så spännande det är :)
Jag tror att hon kommer den 24juni, alltså en liten lillasyster.

Frida sa...

Jag tror att det blir en pojke och att han kommer 30/6. :)

Dessie sa...

Jag gissar på en liten flicka, den 28 juni :)

MansonDust sa...

Svar: Haha, kan vara en bra idé faktiskt. ;) Man vet ju aldrig när dom tittar ut. Mina har kommit så olika alla fyra! Ninja hade BF 18/6 & kom den 22/5.. CHOCK, haha. Så kom Oxy två dagar före BF. Var ju på övertid rent mentalt från v 36. ;)

Jag gissar på den 28 Juni & på en flicka.

Ekomorsan sa...

Jag gissar på den 25 juni och en flicka :)

♥ Alexandra - Mamma till Tove och Lykke ♥ sa...

1 Juli en Tösabit :)

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Gissar på 25 Juni och en flicka :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

25/6 en liten flicka!

Pappan Anders sa...

Jag tror den 25:e Juni. Då kommer nog en flicka :-)

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling! sa...

2 juli säger jag :) Flicka gillar jag också på :)
KRAM

Sara, mamma till tre små troll sa...

Jag tror det blir en lillebror den 17 Juni :)

Emma sa...

Tror den 20 juni och att det blir en flicka! :) Jag fick ju Wilma den dagen för ett år sen...

Kramar

Sandra - mamma till Molly sa...

Gissar på 19 juni, en flicka! :D

Madde sa...

21 juni pojke

Louise sa...

Jag tror det kommer en flicka den 24/6 :)

Amanda sa...

29 juni och flicka!

mammaTEA sa...

Jag gissar på 4;e juli och en tjej.

penny sa...

Jag hade velat sett magen innan jag gissade...men

Jag gissar nu på en pojke som kommer den 5 Juli <3

Annika - drömmen om 11 barn sa...

19 juni - pöjjk!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam