söndag 20 maj 2012

En liten förklaring

Den här dagen har varit väldigt jobbig. Jag har känt mig hemskt maktlös, sårad och halv. Men även tom. Helst av allt skulle jag vilja ägna resten av kvällen till att skriva av mig långa rader, bara ösa ut allt svart på vitt och dela med mig av alla jobbiga tankar och känslor. Eller ställa mig på balkongen och skrika ut precis det jag känner över hela byn. Bara skrika som en påtänd Tarzan. Det hade varit oerhört befriande. Men det går inte, även om jag vill. Jag är ofta väldigt personlig med många saker här på bloggen men detta känns för privat. Och jag vill såklart inte hänga ut någon, inte när det rör någon som jag älskar.

Jag är hemskt tacksam för er som bryr er och frågar hur man mår. Jag inser nu att mitt tidigare inlägg kunde tolkas på väldigt många olika sätt, men det har absolut ingenting med Liam eller bebisen att göra. De mår fint ♥

12 kommentarer:

johanna sa...

Lider med dig i vad du än må gå igenom! Du är gravid dessutom och behöver inget att gå och oroa dig och må dåligt för.
Ta hand om er.
kram

Cissi sa...

Tänker på dig, vad det än må vara! Hoppas verkligen att det löser sig!

Malin sa...

Vad det än är så lider jag med dig. Det känns som att jag har varit där du är...

Sara, mamma till tre små troll sa...

<3

Madde sa...

Vet hur det känns..
Man vill men vill som sagt inte hänga ut folk för det känns inte som ens sak att prata om öppet i bloggen.
Jag har just nu samma "problem" eller ja gånger två faktiskt.
Det är otroligt tufft. Bloggen är ju ens stöttpelare på samma gång..
Det är ju till den man vänder sig när man vill ha lite stöttning.

Kramar till er iaf. <3

Anonym sa...

Svårt sån't,men...Jag måste "säga" att jag är glad för att det inte är Liam eller Bebis ♥...Hoppas att det löser siog!
/Kraaaaaaaaaaaaaaaam vännen

Spacegirl sa...

Hoppas det blir bättre snart!

Alfva sa...

Usch, oavsett vad det är du går igenom så hoppas jag att livet känns lite lättare imorgon bitti. Men nej, man ska inte behöva ha sån skit oavsett! Ta hand om dig tjejen!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Vad de nu än är så hoppas jag snart de vänder. Tänker på er! <3 Kramar till er!

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Men fina du, jag önskar att jag kunde göra NÅGOT! <3



Förresten så är du utmanad tillsammans med ett gäng andra mammabloggare:
http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/utmanad.html#comment, men jag förstår om det inte finns ork till detta just nu...

Fröken M sa...

*KRAMAR* <3

mamma jakeline sa...

Skönt att höra att barnen mår bra, även om det är annat som är jobbigt. Hoppas att det löser sig på bästa sätt! kram!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam