lördag 12 februari 2011

Liams barnkalas!

Vilken härlig dag vi har haft! Klockan två ramlade gästerna in, vi blev sammanlagt fyra familjer; Sara med barnen Veronica och Orlando, Chrille och Karro med sonen Hampus och Eve och André med barnen Nikita och Nemo. Liams kompisar Alvin, Alex och Viggo kunde tyvärr inte komma av olika anledningar, men vi hade kul ändå! Liam var jättenöjd med alla sina fina presenter och den goda maten var det inte heller någon som klagade på. Barnen åt bullens så det stod härliga till och den superfina och smarriga tårtan (som jag kommer berätta mer om i ett senare inlägg!) var väldigt populär!

Tack allihopa för ett jättefint och minnesvärt barnkalas!

7 kommentarer:

6barnunder7år sa...

Underbara bilder och vilken tårta!! Alla barns dröm :).
Mvh Anna
6barnunder7år

Chicmommy - mamma till Ajdin sa...

Riktigt härliga bilder :)
Grattis till charmtrollet i efterskott!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till Liam i efterskott!
Så fin tårta =)

En pojkmammas vardag sa...

så kul att Liam har haft kalas idag! Och han är så himla söt med skjorta och slips :)
KRAMAR

Nina sa...

å va mysigt kalas å vilken fin tårta!

Hoppas han (å du) vart nöjd med första kalaset =)

Anonym sa...

STORT GRATTIS till Liam :)

Mrsfunky sa...

Vilket härligt barnkalas han verkar ha haft. Grattis i efterskott till lillprinsen!

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam