tisdag 15 februari 2011

Liams födelsedagspresenter

Gårdagens paketöppning!

Mamma och pappa: 4 Snoozy-plagg från Storasyster & Lillebror samt Lundmyr-tröja och snuttefilt från Dunderbutiken
Mormor och Peter: Bord och stolar från Ikea
Morfar och Marlies: 1000 kronor
Gammelmormor och Arne: Matchande stolsitsar från Ikea, blommor och presentkort på 500:- hos fotografen
Gammelmorfar och Lucja: Presentkort på 200:- hos Lindex och blommor
Farmor, farfar, faster Lisa och David: 1200:- i presentkort hos fotografen, blommor och en nalle
Gammelfarmor, gammelfaster, Sören och gammelfarbror: Leksaksbil, blommor och presentkort på 500:- hos fotografen
Tobias: Duplo
Eve, André, Nemo och Nikita: Jeans från KappAhl och tröja från H&M
Sara, Oscar, Veronica och Orlando: Leksaksverktyg och roliga kräldjur
Chrille, Karro och Hampus: Musse Piggs Klubbhus-traktor

Tusen tack för alla fina gratulationer, presenter och värmande kommentarer!

6 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Vilka bra saker! Och va kul att få fara och fota den lilla 2-åringen :)
Kram

Tess sa...

Bra och fina saker alltihop!
Mycket bra med presentkort hos en bra fotograf. Vi åkte aldrig till någon fotograf när mina barn var lite yngre och det ångrar jag idag. Men det är ju i och för sig inte försent.
Kram

Andrea sa...

Härliga presenter, Snoozykläder, mina nya passion. Kommer bilder? :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Härliga kalas, fina paket =) En nöjd kille kan jag tänka =)

zasata sa...

GRATTIS!

Annika - livet som mamma i en fyrabarnsfamilj sa...

Stort grattis till GosLiam, såhär några dagar i efterskott! <3

Kram!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam