tisdag 8 februari 2011

Efter regn kommer sol?

IMG_0328Mammas solstråle!

Jäkla skitdag det varit idag. Inget som funkar och hur man än vrider, vänder och försöker så går det åt pipsvängen ändå. Blir så trött. På allt. Och jag vill verkligen inte vara det. Men såna här skitdagar kommer komma. Och jag får väl helt enkelt sluta att ta åt mig för allting och deppa ner mig fullständigt. Det är bara så jäkla svårt. Ja, jag är en mes.

Det är tur att man har en solstråle som alltid gör en så glad, hur dåligt man än mår. Min gullebulle. Han ska snart gå och lägga sig och jag har bestämt mig för att krypa till kojs tidigt även jag, bara strunta i allt och lägga mig, sova ut och hoppas på en bättre dag imorgon – välkommen onsdag!

5 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Sänder över lite kramar!

Nina sa...

åå han ler verkligen på varje bild. sötis..

hoppas du får en bättre kväll nu å att du får en super fin dag imorrn!

Carola sa...

Mmm, här är inte heller så kul, vår minste är tokförkyld och håller på att hosta lungorna ur sig... men det blir ju bättre... snart... hoppas jag iaf!

Anonym sa...

Stora kramar från mig och hoppas att morgondagen är lite trevligare!

Evelina Patron sa...

Du är verkligen ingen mes, du har bara prestationsångest och det behöver inte vara en dålig sak.Va stolt över dej istället, klart de krabbar lite, det måste ju det för att du ska utvecklas älskade. Du är skit duktig, punkt slut !Älskar Älskar Älskar dej och din underbara Liam såklart :) Massa kärlek <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam