måndag 21 februari 2011

Sjukstuga

1 bild kopieraLiam ligger i skrivande stund i soffan och fnissar åt sina egna fisar!

Hade hoppats på att den här förbaskade förkylningen skulle ge med sig snart, men icke. Den jobbiga hostan är nog värst, man får ju inte ens sova ifred. Även sambon är sjuk och stannar hemma från jobbet idag. Han erbjöd sig också att lämna Liam på dagis klockan nio så jag får sova lite till. Men jag tror istället att jag ska krypa ner i soffan med lite varm choklad, en sup Cocillana-Etyfin, titta på en film och kurera mig!

8 kommentarer:

Sonja sa...

Krya på er!
Jag ligger också pall idag.
Sonja

pysselfamiljen sa...

krya på er!

alexandra mamma till tove sa...

krya på er hela familjen..

Carolina sa...

Sv: Tack så mycket för omtanken i inläggen om vår vovve. <3 Kramar

Tess sa...

Fy va tråkigt!
Krya på er!
Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

HAHA vilken härlig bild! Texten under gör ju bara bilden ännu roligare :)

Nina sa...

hahahah fy fasen va ja skratta om bildens text. visa för mannen så han fick sig ett gott skratt han med *S* söt han e..

hoppas du kryar på dig! vet hur det är med överjävlig hosta! hoppas cocillanan hjälpte någe iaf!

-fam bus- sa...

hihi kul o skratta åt sig själv när man fiser :) hehe de gör vi ofta i denna familj ;)

Hoppas han kryar på sej snart! kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam