lördag 12 februari 2011

Händige Manny-tårta

Vad var det nu för en fantastisk tårta som syntes på bild i det tidigare inlägget? Liam tokälskar ju Händige Manny och hans verktyg så det var ett självklart tema på barnkalaset. Karin, som driver sajten Bagerskan, har gjort den här underbara tårtan! Jag har hjälpt henne lite med hennes blogg och hon var så snäll och erbjöd sig att baka en tårta till Liams födelsedag. Det var knappt jag kunde ta emot det, men jag har ju sett hennes tidigare tårtor och kunde bara inte tacka nej. För visst är den fin? Och inte bara det, jättegod också! Kan det bli annat med smarriga hallon och massa dajmmousse? Mums!

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jättefin! Låter som den var supergod också :)

Life Of An Angel sa...

Vilken fin tårta!!!!!

En pojkmammas vardag sa...

Gud sån fin tårta! Önskar att en annan var lika duktig :) Lite roligt är att vi båda åt "Manny" tårtor igår ;)
Kram

Nina sa...

super fin va den!

alexandra mamma till tove sa...

det låter super gott med dajmmousse..

Carolina sa...

Superfin tårta! kram

Johanna sa...

Vilka fina detaljer på tårtan =)

Emelie - Mamma till Malte sa...

Vilken tårta, wow !:)

Han måste varit lycklig över den =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam