tisdag 1 februari 2011

Dagislämning

IMG_0088Mammas stora kille ♥

Idag var Liam och jag både frusna och lata, så vi tog skjuts med mormor som ändå skulle köra förbi dagis vid åtta. Han är så glad varje morgon när vi kommer fram, då ger han mig sin älskade groda och nappen och så kutar han in i lekrummet för att kolla läget innan det är dags att äta frukost. Men han tyckte nog att jag stannade lite för länge (måste ju passa på att knäppa lite kort när man har kameran med sig) för när vi vinkade hej då blev han lite ledsen. Lite ont i hjärtat gör det ju alltid men samtidigt vet ja att han skiner upp igen direkt när jag har gått, han tokälskar ju dagis!

3 kommentarer:

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Sötis! Ja tänk vad nöjd dom små skulle vara om dom både fick leka med kompisar och ha mamma/pappa där :)
Hoppas att du får en fin dag vännen ♥
Kramen

Anonym sa...

Åh, mysigt med dagis ju! :) Sällan man får en liten inblick i deras värld!

Judit sa...

charmigt hår grabben här :) söt som få!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam