söndag 23 januari 2011

Vår lördagskväll

IMG_9834Liam äter marängsvisch hos gammelmormor!

I eftermiddags åkte vi till Liams gammelmormor och bonusgammelmorfar i Broakulla. Vi tyckte det var dags för en kortspelskväll igen! Dem bjöd på jättegod middag och sen spelade vi kort, Bankiren och Plump. Liam var också med såklart, hjälpte oss att lägga ut kort och samla in vunna slantar. Gullunge! Mitt i kortspelet blev det paus och vi smaskade på marängsvisch också. Liam tyckte det var riktigt smarrigt!

Efter att vi kommit hem, Liam fått i sig kvällsmat och nattats har älskling och jag kikat på Salt med Angelina Jolie. Tyckte den var bra, spännande och så. Men var inte slutet lite dumt? Kanske kommer det en tvåa? Maybe baby. Men nu blir det sängen i alla fall, är snortrött och imorgon ska hela lägenheten städas. Hinner inte med vardags-måsten i veckorna längre, på förmiddagarna är det jobb och på kvällarna är det full attention på min familj som gäller, så då får man ta det på helgerna!

1 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Åhh, plump var ju evigheter sen man spelade :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam